Kafa bosaltma

Simdi son durumda bi bokluk varsa bendendir düsturunda uzmanlastim.. his duzeyinde konusuorum tabii.. yetersizlik manasinda diil.. bi konuda bi kisiyle ilgili birinin tavri falan.. kotu hissettiriosa ben orda baska bi dugumden dolayi bole kotu hissediorumdur..

Simdi bugun yine benzer bisi oldu.. bi telefon konusmasi.. bi eski mevzunun guncellemesi ve eski haliyle ilgili gorus alma icerikli bi konusma.. islerin bana bakan tarafinin dogrulugu sorgulanmadi ama ben aldigim sorunlulugu sorguladim.. buyuk islerle ugrasiorum.. kritik seyler.. 

Neden aliorum bu sorumlulugu die dusundum.. neden kucuk sade hayatimda mutlu olamiorum da illa para kazanmam gerekio? Gerekmio aslinda ben kaziniorum habire.. nie bu kazinma surekli? Yemek yapip misafir agirlayip cocugumla gun gecirip yani aslinda cocuk buyutup mutlu olmamami saglayan ic sesim ne zaman gidecek?

Ben baya para kazanmak krizi yasiorum ve yeniden calismaya basliorum.. ve dongu 4 ayda bir falan tekrarlio.. sora da naptim lan ben nie yapiorum bunu kendime die basa donuorum.. 

Kim bana para kazanmalisin dio? Soruya bak.. geciniz.. ev hanimligini ezikleyen bu zat-i sahane.. neyse uzatmicam.. 

Sonucta neyi seviorum? Okumayi, dusunmeyi, yazmayi.. bunlari yapmak icin neye ihtiyacim var? Okumaya dusunmeye ve yazmaya.. yaninda ne yapmaliim? Hic.. 

Yemek yapmak, yemek, yuzmek, kosmak, ziplamak, nefes almak, yasadigim yeri temizlemek, kendimi temizlemek, bunlarin hepsi gunluk hayatimda beraber yapabiliceim seyler ama icimdeki ses bunlarin tamamini kucumsuo.. yeterince onemli bulmuo.. dunyanin en onemli isi para kazanmak paran olmazsa naaparsin para para para… die konusup duruo.. 

Surekli kendime bunlari hatirlatmam gerekio.. toprak olursa hayatinda paraya ihtiyacin olmaz.. kendinden memnun olursan hastaliklarin azalir.. duzgun yer ve hareket edersen saglikli ve dinc olursun.. dikis dik, orgu or, oku, yaz, sukret, cocuklarinla konus eglen.. haci hayat bu.. sen kadinsin.. isin bu.. isin neslini yetistirmek.. kendinle beraber.. onlarin da kendi yollarini bulmalarini sağlamak.. baska bisi diil.. o yuzden boleyiz.. 

Yorum bırakın